Friday, 12 April 2013

HALAL CHEESE POWDER


Salam...





Rasa terliur tak dengan makanan-makanan kat atas ni? Lagi terliur sebab boleh cicah dengan Cheese yg pekat dan memikat ati tu.. Hehe....

New in stock HALAL CHEESE POWDER. Rasa sama macam cheesy wedges KFC yang korang slalu makan tu. Tapi nak rasa tu kena laa pegi KFC ye x? 

Sekarang dah takyah susah-susah pi beli KFC, kat umah pon korang leh makan cheese ni. Cicah laa ngan nugget ke, fries ke, beger ke... Ngan pisang goreng pon boleh... Hehehe....


200gm 




Hanya tambah air panas dah siap untuk menyicah bersama keluarga tersayang...

Harga = RM10

* saya tgk pic ni pon dah terliur... nak p dapoq sat p menyicah :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...