Wednesday, 12 September 2012

Happy Bufday Baby!!! Part 2



Salam... Hye all... Entry lepas saya ada cite pasal bufday sidia kan? Hehe... Actually bufday dia 11 Sept tapi on that day memang tak sempat nak wat preparation apa pun untuk dia *due to we both bz... Saya oder sumthing untuk dia. Beli online jer. Tapi barang tu tak bleh sampai on time. So wat late celebration laa...

Kire suprise jugak sebab sidia memang tak taw saya nak celebrate sikit untuk dia. Pagi masa bufday dia (11 Sept) saya cume sempat wish n belanja dia breakfast jer... After breakfast kitorang balik umah. Saya tanya dia apa dia nak untuk bufday. Korang taw dia cakap ape? Dia nak NEW YORK CHEESE CAKE by Secret Recepi!*memang tiap2 bulan akan beli untuk sambut monthly anniversary.. Saya tanya tak kan nak kek jer? Dia memang hantu cheese cake..tp secret recepi jer..cheese cake lain dia tak suka... *demand* -_-

Pagi 12 Sept saya ajak dia pi Gurney. Duduk2 jer kat situ.. Memang peberet kitorang lepas breakfast akan lepak-lepak Gurney tengok laut n sunrise.. Tapi pagi ni kitorang tak bekpes pon sebab masing-masing dah kekenyangan melantak masa time keje malam tadi. Just p lepak Gurney jer.. Tengah-tengah lepak tu saya pun kuarkan laa menatang-menatang yang nak bagi dia tu... Tadaaa......


tayang new york cheese cake dia

ni la natang yang saya beli on9 tu..APAM POLKADOT! *abaikan tulisan buruk tu...saya tulis sendiri..haha

dia kata THANK YOUUUUU

I'm 26 now! Tua dah yang oit!huhu *candle tu dah kantoi lame dah sebab dia nampak dalam dashboard kete saya..so dah tak suprise..huhu

Ni je lah celebration yang saya wat untuk bufday dia... Gila sempoi kan? Ada saya bagi coklat Dove tapi lupa nak snap pic.. Sume saya bagi adalah MAKANAN! Sebab kitorang suke makan! Hhuhuhu... :)

Terpaksa sempoi sebab dua-dua keje shift malam minggu ni.. Memang tak sempat nak p jalan-jalan, makan-makan. Saya tak off day sejak 10 ari lepas... *workaholic* -_-'

InsyaAllah minggu depan kitorang nak pi makan-makan plak.. Tengol!! Makan lagi! Hahaha... Dah kata kitorang kuat makan. Memang takde bagi present pun.. Sama macam bufday saya March lepas, dia belanja makan-makan jer.. Pada kitorang present tu tak penting yang penting value date tu..hehe


U and I

Tunggu next entry pulak yer... Part 3..hehe... Berepisod plak kan? Wish untuk dia:
Thinking of you with love on your birthday and wishing you everything that brings you happiness today and always. HAPPY BUFDAY BABY!




4 comments:

  1. happy birthday untuk si dia juga :)

    ReplyDelete
  2. waaaa..bestnye!!simple je.x yah pening2 pale nak prepare yg dashat2 kann :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..last minute preparation mmg cmni laa...due to bz ngn keje sgt2...

      Delete

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...