Wednesday, 5 September 2012

Masa dah Tamat..

Salam...

Nape title entry saya macam budak sengal jer? Arini kan saya keje shift pagi... Keje 12 jam dari pukul 6.30am sampai 6.30pm... Kadang-kadang nak tunggu time balik tu memang rasa lame giler laa... Tapi rase pelik lak arini saya tak rasa macam keje 12 jam! Huhuhu.... Nak kata bz tu takdelah sangat.. Tengok-tengok jam dah gerak sejam.. Tengok lagi dah gerak sejam lagi... kalau tiap-tiap ari camni kan bagus... Bawu masuk keje twus rasa nak balik dah...

Ni tengah tunggu time nak balik keje la ni.. Biase lah dah nak abis keje duk surfing la tenet ni.. Jom! Nak balik dah.. Nak survey present untuk wedding abang saya lak nih... ^_^


untuk arini, saya sangat sayang dengan jam n waktu...huhuhu :p

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...