Tuesday, 25 September 2012

My Bro Wedding Part II


Salam... Hye korang sume... Firstly sorry sangat-sangat sebab lame dah tak update blog. Sebabnye saya terlalu-lalu busy kebelakangan ni. Busy ngan keje, kursus, n macam-macam lagi lah. Dah macam PM plak dah busynye..huhu
K lah.. Tak nak cite banyak. Kali ni nak cite pasal majlis kwen abang saya. Entry aritu dah citer pasal Majlis kat umah pengantin pompuan kan? Kali ni nak citer pasal majlis blah pengatin lelaki iaitu majlis kat umah saya.. Masa kenduri adik dulu, saya jadi pengapit berkaliber kan? Kali ni saya teruskan lagi job sebagai pengapit lagi..hehehe... Cukup 3x jadi pengapit, mana taw kot-kot turn saya plak yang jd pengantin kan? *berangan* -_-
family pengantin pompuan.dtg dr terengganu


adeq bongsu ngan akak ipar *sebaya saya


adeq yg kawen aritu with kezen Neeya :)


adeq-adeq ngan ibu


posing-posing dalam bilik jer









family saya yg semakin membesar..huhu *adeq ipar xde time ni.tgh melantak kat luar


3 beradik pompuan jer :)


Tu la sikit-sikit pasal kenduri abang saya. Buat simple-simple jer.. Tahun ni jugak ibu saya dapat 2 menantu. Mana tau rezeki tahun depan dapat 2 cucu pulak kan?hahaha... Sekali gus saya pun jadi mak ngah jugakkk...Owhhh tidakkkkk!!! -_-''

*kenapa saya rasa pic saya tak banyak dalam entry ni??? =/








No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...