Friday, 7 September 2012

My Bro Wedding

 Salam..

Hyeee... Sihat ker sume? Kali ni saya nak sambung entry wedding abang saya aritu.. Dah janji kan nak tempek gambar... Sekarang baru sempat sebab tukang edit pic lambat sangat nak pulangkan pendrive..huhu

Taknak cakap banyak, kita layan pic jer k...


wajah happy pengantin
Sebahagian hantaran.. Tak dapat nak snap banyak sebab tetamu ramai sangat kerumun depan hantaran..


bunga telur
telekung & hand bag
kasut

ibu diapit oleh besan-besannya
 Acara menepung tawar kedua-dua mempelai


ibu saya

abah saya

pak uteh saya
adik ipar saya

adik saya

gambar family bersama pengantin

adik with her husband

saya dengan si dia a.k.a cameraman..hehehe

Now time makan beradap plak.. Family saya je yang conquer meja makan nih.. Makanan pun leh tahan sedap... Meh tengok-tengok..


acara suap menyuap




air cocktail yg sangat2 sedap..
adik saya

apa la yang duk gelak kan tu

saya yang tengah control sambil makan...haha

seronok dapat makan yer

Ok lah.. Tu jer sebahagian pic disekitar majlis abang saya... Yang ni belah pompuan ok.. Belah lelaki plak pada 15 Sept nanti.. Nanti saya akan update lagi k...




Majlis ni simple jer tapi saya dapat rasakan kemeriahannya.. Ni duk berangan bila turn saya plak..haha

2 comments:

  1. Selamat pengantin baru untuk abang sis ^_^ semoga kekal sampai ke syurga..insyallah..amiin ^_^

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...