Tuesday, 4 September 2012

Nak Beli Ni

Salam...

Hye.. Update blog lagi. Mentang-mentang blog dah activated lepas kena hacked aritu.. Arini jer dah entry ke-4 saya update.. Lepaskn geram la nih..hehe...

Saya keja shift malam arini. Keja malam ni biasalah.. Bukan bz sangat pon.. Keja sume dah settle awal-awal tadi. So bila dah lewat-lewat malam camni saya rajin lah duk bukak website sana-sini..


Dalam duk surfing tu termasuk laa 1 website jual jam tangan branded! Siyesly harga dia memang murah. And saya pon dah terpaut hati dengan jam-jam tu sume. Meh tengok jam yang saya suka tu..*dah pasang niat nak beli bulan depan..


BUM.. Harga RM105


BUM jugak..RM105 kaler hitam


Casio... RM130

Casio RM140

Tengok!! Cantik n murah jer kan? Ade banyak lagi brand-brand lain. Yang saya tunjuk ni jam yang saya minat jer. Ni bukan promote or dapat share ngan tokey jam ni yer.. Saje nak share ngan korang sumer. Kalau korang nak jenguk-jenguk page ni bleh la klik SINI ok! Jom kita borong ramai-ramai :)


No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...