Wednesday, 26 September 2012

Santapan Orang Sakit

Salam.. Hyep kengkawan sume.. Sekarang kan kat Penang dah macam obersea oversea. Tiap-tiap ari ujan. Paling best lau ujan lebat-lebat pastu time tu tengah cuti or off day.. Duk dalam selimut jer sepanjang-panjang ari.. Syok weyyy...
Tapi yang wat tak syok tu bile time-time sejuk camni mula lah datang virus-virus yang memang saya tak suke.. Virus ape lagi kalau bukan sesema n demam -_-...adehhh.... Rasa nak tercabut taw idung kalau dah sesema sampai tersumbat-sumbat idung. Time ni mula lah rasa nak demam sume ade.. Dah la jauh dengan family.. I want my mommmy... :'(
Sejak semalam saya macam dah terasa sakit time nak kunyah makan. Upenye tengok-tengok ade ulcer... Adoyyy... Saket taw.. Sumpah seumur hidup tak penah lagi kena ulcer! Saketnye laa bila nak makan. Mungkin sebab badan panas, cuaca plak sejuk ujan tak benti-benti. Tu pasal Encik Ulcer nak tumbuh pun.. Bila dah kena ulcer ni memang takde makanan len nak dimakan. Dah sah-sah Encik McD jugak la jadi sasaran.
bubur ayam mcd yang membuka selera..yummyyyy

Tadaaa.... Bagi manusia malas masak macam saya ni, memang rajin nak membeli jer la kan. Bubur pun nak beli ape kes? Alaaahhhh.... tak sempat nak masak *alasan! Tapi siyesly bile makan bubur ni segala saket sume ilang. Lihat keajaiban McD ni.. Hahahaha~~~ Jom! Jangan biar bubur tu sejuk.. Kita makan jom! :)

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...