Saturday, 6 October 2012

Alhamdulillah, Ada Yang Sayang...



dinner @ Tesco Food Court
nasik dalca
had lunch @ Tesco Food Court

Nasik goreng paprik

Hye.... Rasa terliur tak dengan makanan-makanan yang saya upload ni? Arini rasa nak buat entry pasal si dia la..

Makanan-makanan ni sume dia yang bagi. Ye,dari hubungan sebagai kawan, sampai lah hubungan yang serious, dia tak jemu-jemu bagi makan kat saya. Time kasih untuk itu..huhu...


Alhamdulilah,dia tak penah berubah,malah makin menyayangi diri ini.amboi ayat...setiap kali kuar,mulut dia tak penah lupa untuk tanya.. ''kamu lapar tak sayang?''..then da lepas makan pun dia akan tanya ''kamu enyang tak sayang?''.. Yes,memang camtu la perangai dia dari dulu sampai sekarang. Alhamdulillah ada yang sayang..


Makaroni goreng home made from his Abah!

Nasik putih with sambal udang & telur dadar yang awwwwsome :)

Bila saya nak pegi keje, dia akan tanya ''kamu dah makan ke belum?''.. Dan saya memang jujur menjawab ''belum''.. Haha... Sepantas kilat dia akan bungkuskan segala apa yang ada kat umah dia tu semata-mata taknak bagi saya lapar.. Alhamdulillah ada yang sayang..


Cadburry, lengkong.. Side dish katanye..huhu..errr...kismis tu dia kata nak bagi otak saya celik..haha

Sambal udang with mushroom..my feveret!


Saya selalu akan off day weekdays.. Jarang dapat off day time weekend.. Dia plak off day weekend. So, time saya off day memang tak kan dapat nak luangkan masa ngan dia sebab dia keje. Saya pun abiskan masa cuti kat umah je. Setiap kali saya cuti, dia tak kan lupa tanya ''kamu dah makan blum?''... Sebelum pi keje dia akan anta makan kat uma saya dulu. Siap ngan air skali.. Alhamdulillah,ada yang sayang..


sambal ikan bilis, sotong kunyit with telur dadar

sambal ayam with mushroom..extra Peel Fresh..huhu


InsyaAllah, saya tak kan lupa kebaikan yang dia buat kat saya. Dia adalah orang yang tak kan biarkan saya dalam kelaparan walaupun time tu saya kenyang.. Time kasih jugak sebab si dia dah wat size badan saya bertambah dari L ke XL! Huhu... Maknenye saya memang kena belajar masak sedap-sedap untuk dia... Mekasih sayang!


gulai ikan with sayur bendi...

kuetiaw goreng


home made popia ayam

tea time kueh pau






No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...