Tuesday, 9 October 2012

Alhamdulillah :)


Heeee.... Nape tersenyum sorang-sorang nih? Entry lepas saya mengadu saket tengkok kan? Mungkin tido salah bantal kot? Macam-macam dah saya duk sapu kat tengkok tapi saket tu tak kurang langsung. Last-last tadi saya try la makan ubat ni.. Memang mujarab!

Ubat ni biase orang-orang yang dah berumur yang makan. Yela orang tua kan selalu saket-saket urat. Saya kalau boleh selagi leh tahan memang saya tak amek ubat pil. Tapi sebab dah tak tahan sangat saket tu sampai nak angkat tangan, nak menulis pun saket jugak, terpaksa lah saya cekik pil ni..


yang saya makan tu brand lain..tapi nama ubatnye same :)

* Sape-sape yang tersalah urat tengkok tu bleh la try ubat ni. Tapi apa-apa pun sebelum try tu berdoa then tawakal supaya Allah sembuhkan kesakitan kite tu.. :)



No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...