Tuesday, 30 October 2012

Selamat ulang tahun kuda putih kuuu...

Salam... Ni cerita 25hb. Tapi baru arini sempat nak tulis entry.. Huhu

25hb lepas genap la 2 taun kuda putih berkhidmat dengan saya. Kemana2 saya pegi dia selalu temankan saya. Time panas terik, ujan pun dia la payung saya. Nak balik kampung pun dia jugak la yang saya 'tunggang'...

Kuda putih? Kereta saya la. Alhamdulillah dah 2 taun dia berkhidmat untuk saya. Setakat ni takda lagi mintak bukan-bukan, tak penah lagi meragam sampai nak kena check in dalam workshop.. Huhu... Cume mintak tukar tayar baru je. Hehe.. Takpe la. Bukan selalu kan?

Aritu saya dah pun bawak kuda putih ni pegi tukar tayar. Lepas ni makin laju la ko berlari ye.. Mummy pulak yang botak pale awal2 bulan ko dah mintak tayar baru.. Hihihi... Petang nanti kita pegi carwash ye.. Kasi lip lap lip lap sikit body ko tu...

Apa-apa pun, semoga kuda putih saya akan terus memberikan perkhidmatan yang tiptop untuk saya...



4 comments:

  1. ulang tahun, maknanya melayang la duit buat sambut birthday nya kan...ahaks...tapi takpelah, buat ulang alik pegi keje jugak kan...

    ReplyDelete
  2. a'ah...mmg melayang pun..tiap2 bulan pon dah melayang...adehhh

    ReplyDelete
  3. wah wah!!! kuda putih yg gagah bawa tuannya ke mana sahaja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah stakat ni gagah lg...bwu 2taun kn..harap2 gagah cmpi abis bayar..huhuhuuuu

      Delete

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...