Sunday, 7 October 2012

Susah Ke Nak Ucap TERIMA KASIH?


Salam...

Geram tengok perangai orang kita.. Mulut berat sangat nak ucap TERIMA KASIH! Bukan kena bayar pun kalau cakap perkataan tu kan?

Camni la kalau bekerja dengan orang ramai. Kalau ada 10 orang, mesti ada 10 perangai yang kita nak layan kerenah masing-masing. Nama pun kerja kan? Dorang wat perangai camne pun kite terpaksa lah layan.. Bila dah layan, main blah camtu jer... Adoiyyy.....




* Terapkan lah nilai-nilai murni dalam diri. Dari kecik-kecik pun dah kena bentuk..btol tak? Ermmm....


No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...