Tuesday, 13 November 2012

Berseri-seri ;)

Heeee....
Kuda putih da berseri-seri... Baru pas basuh setelah berbulan-bulan tak cuci. Bukan malas ok.. Cuma cuace kat penang ni tak berapa ok sejak dua menjak ni...

Mood sekarang : puas hati ;)


16 comments:

  1. ala basuh sendiri la baru puas hati kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite duk kt uma flat...cmne nk basuh sndri...

      Delete
  2. fuhh..bersinar-sinar..sakit mata ni..hehe..suka lah kereta ni..lagi-lagi warna putih..perempuan nampak sweet je kalau bawa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru basuh mmg la bsinar2..lau dah bbulan2 xbasuh sakitttt je mata ni..haha

      Delete
  3. sama la...
    akak pon dh berbulan tak basuh keta
    kat sini asyik hujan ja (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ujung2 taun cmni mmg slalu ujan...ok la tu ade geng xbsuh kete jgk..heeee

      Delete
  4. musim hujan ni kengkadang mcm syg nk bsuh kereta.. tapi kalau tak basuh kotor pulak kan..hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni tawakal je basuh..lau ujan mmg nasib lah..kecian xcomel kuda tu tak mandi..hehe

      Delete
  5. auww bersih da kuda putih tu kan heheh ha tula sapa suruh beli warna putih mst cpt nmpk kotor hikhikhik :P

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. xtaw laa bpe lama dia nk bsinar...lau ujan mmg sabo je laa..hehe

      Delete
  7. Replies
    1. kejap je seri ni didiey...lg 2,3 ari mmg kelam balik laa..haha..cuaca xbpe elok skg

      Delete
  8. Replies
    1. tu la psl...ni dah 3 ari xujan..alhamdulillah laa

      Delete

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...