Friday, 7 December 2012

Maaf Sayang-Sayang Semua



Salam...

Tiap-tiap ari bila bukak blog mesti ada yang tinggalkan jejak kat kotak jerit saya. Nak mintak maaf sayang-sayang semua saya tak dapat nak balas n tinggalkan jejak kat kotak jerit korang balik sebab pc saya guna ni dah block chatting-chatting bagai.. Almaklumlah online kat tempat keje. So nak reply or tinggal jejak kat blog korang memang tak boleh laa... Yang pasti saya akan try singgah ke blog korang n tinggalkan komen kat entry korang yang latest sebagai gantinya k... Kalau korang yang tinggal jejak mintak saya follow, insha Allah saya akan follow balik...

Apa-apa pun time kasih sebab sudi menjenguk ke blog saya yang tak seberapa ni. Pada korang-korang, kalau dah singgah tu tinggal laa jejak... Boleh saya singgah semula ke blog korang... :)


4 comments:

  1. Salam rakan blogger yg dihormati. Akak menjemput rakan2 menyertai GIVEAWAY 001 CHEEZE MAZ .Link cara2 penyertaan ada di : http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/giveway-sempena-iphone-5-gadget-impian.html

    Jika tiada masa menyertainya, harap sangat2 dapat membantu akak dengan :
    1) Tekan butan G +1 bagi entry http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html
    2) Vote akak di denaihati. Cara nak vote akak ada di entry : http://cheezemaz.blogspot.com/2012/12/giveaway-001-tugasan-ke-2.html

    ReplyDelete
  2. Its ok nana, faham sesangat yalah kadang-kadang bila guna broadband pun selow sangat-sangat so nak jenguk kawan-kawan pun susah...tapi bila free and line clear so bolehlah ziarah ramai sikit...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...