Thursday, 17 January 2013

Setia Hujung Nyawa....Fenomena Sekarang?


Salam...



Sape yang tengah gila ngan citer Setia Hujung Nyawa yang memang tengah panas kat tv sekarang ni lepas citer Adam dan Hawa? *citer Adam n Hawa pun saya tak penah tengok -_-'' ... Sebagai sorang yang keje tak menentu, atau lebih tepat lagi kat umah memang takde tv, siyesly tak tengok pon citer ni. Sebab saya tak suke tengok citer yang berepisod... Dah tau memang akan termiss 1 episod punya.

Tapi, asal saya online pesbuk ada jer kawan-kawan yang statusnye sume pasal Setia Hujung Nyawa. Best sangat ker citer ni?











Ni sume kawan-kawan pesbuk saya... Lelaki pun gila ngan citer ni eh? Hehehe.... Ada ramai lagi yang hapdet status pasal citer ni. Tapi nak print screen sume, macam malas la puleeekkkk.... :p

Best sangat ke citer ni? Saya try laa tengok kat tonton.com.my n search Setia Hujung Nyawa.... Demmm.... Dah 15 episod upenye citer ni.. Hahaha... Nampak tak betapa tak tengok tv nye saya ni :p

Dah pun tengok episod 1... Memang best jugak laa citer ni... Esok-esok time keje malam boleh laa bantai tonton.com tiap-tiap ari....


* Komen anda?



4 comments:

  1. Best...tapi sekarang dah geram sebabnya pelakon lelaki tu macam hampehh dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yeke?xtgk lg..bwu tgk ep.1....

      Delete
  2. lepas tgk sis cerita ni terus rasa nak terjah tonton..hehehhe

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...