Wednesday, 13 February 2013

Beriadah Dengan SI DIA =)

Salam...

Okeh, malam ni mood 'rajin' tu tetiba jer datang. So, dengan rakusnya saya nak hapdet entry ke-dua plak untuk malam ni. Korang, sila jangan jemu.. Hihihi...

Arini ari last cuti raya cina.. Ekceli, saya tak cuti pon.. Arini keje shift malam. So, siang ari tu si dia ajak pi jalan-jalan kat Taman Belia, Penang. Orang-orang Penang tau laa kot kat mana tempat ni. N pada saya taman belia ni memang tempat riadah yang best sangat-sangat. Tak kira laa untuk yang dah berkeluarga mahupun yang single macam kitorang ni. Taman ni jugak laa tempat kitorang joging dulu..

Kitorang lepak tak lama pun.. Ada laa dalam sejam camtu. Pastu tengok cuaca pun tak berapa nak cantik. Sempat jugak laa snap pic. Tapi kali ni tak snap pakai dslr. Sebab kitorang tak plan pon nak wat photoshoot. Si dia pon tak bawak laa camera kesayangan dia tu... Pakai camera henpon saya jer.. Jom layan pics :)



sebelum kuar dari kete pun sempat lagi snap berdua..haha



saya suka taman kat sini

rasa nak terjun je dalam kolam ni
 

dalam kolam ni ada ikan emas taw


 
sidia kata saya duk bagi ikan kaloi makan


mencangkung pon jadi



eskem ngan kami memang takleh dipisahkan :)


sempat jugak :)


Lepas lepak-lepak tu saya terus masuk keje. Dengan beg keje suma tak bawak. Gila sempoi pi kerja.. Hahaha... Tak selalu nak dapat aktiviti riadah camni. Sidia dah tanya next week bila cuti, nak snap-snap lagi katanya. So, tunggu next entry okay :)


* Rasa-rasanya dah jumpa location untuk pre-wedding nanti :D


No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI BACA. DAH BACA JANGAN LUPA KOMEN! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...